Kropp och själ

leslita.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-11-08 00:18:05

Waaw.. Jag har aldrig tidigare hört talas om Henna.. Det verkar mycket bättre än köpa hårfärger. Mjukare mot håret kanske? Det verkar svårt att göra, men du verkar sjukt bra med örter och sånt. Lite avundsjuk faktiskt. o.O XD

Postat av: Anni

Publicerad 2009-11-08 10:18:08

sv: jag tror inte att kollektionen har kommit till Sverige än, läste om att det finns i Holland nu.

skorna hittade jag på http://www.urbanog.com/ , ej svensk sida. Men finns liknande på andra affärer som Din sko, Nelly.se, Scorett

tack, följ gärna min blogg!

Postat av: anna

Publicerad 2009-11-08 12:44:40

tack tack! :D

Jag var där med skolan och gjorde praktiska studier. Innebar typ att besöka företag o liknande. Jag var i Shanghai och det var ashäftigt! Coola byggnader och så himla mycket på gång. Vill verkligen tillbaka dit och om du får chansen att åka till Kina tycker jag verkligen att du ska besöka den staden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild