Kropp och själ

leslita.blogg.se

Var det under en...

Publicerad 2009-05-09 23:26:54 i Citat,

stund idag när jag...

Drack gott apelsin te med mjölk.
Läste ut  boken "Vinden är min mor" .
Lyssnade på musik texter.
Eller var det när jag?
Mediterade.
Sjöng till spanska balader.
Drömde mig bort och befann mig i Mallorca.
Funderade djupt över vad mina tarotkort ville förmedla.
Som jag?
Hörde ett ekande budskap med denna affirmation komma och kännde hur orden greppade tag i  mig...
 
" Jag vet allt klarare vem jag är, Jag erkänner detta och kan till fullo utveckla min potentiella styrka "



Vad är din nuvarande affirmation?

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-05-10 15:06:01

Sv: Nej, jag har bestämt mig för att jag inte ska göra det. Har kommit på att man kan ha den både som en klänning, högmidjad kjol och lågmidjad :-) 3 i ett!

Postat av: lola

Publicerad 2009-05-10 15:16:13

va kul att du vann den där miss contest gumman.. vad vann du precis :D?





xxx Lausa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild