Kropp och själ

leslita.blogg.se

Muntrar upp mig själv...med mat :P

Publicerad 2009-03-24 13:45:52 i Recept,

Segaste dagen. Tråkigt väder och så är jag väldigt rastlös. Med betoning på Väldigt. Funderade över om jag skulle gå på Afro dance men jag vågar inte med min fot. Stukade den i Fredags. JA! jag vet det var längesen men smärtan tycks inte ge sig. Fortfarande lite ömt och då är det nog inte så smart att hoppa runt i en timma med den. Ni som har varit på afro dance vet hur mycket man stampar och lägger dyngden på fötterna (som för den delen är barfota)

Så jag lagade mat lungt och fint men förhoppning att tiden skulle rinna iväg. Sysselsätta mig med något. Och nu är jag på min andra portion med spaggetti och köttfärsås. Gott var det iaf. I köttfärsåsen hade jag köttfärs och strimlat kött, morötter och Ica´s pastasås med Basilika. Bästa =) för den innehåller ingen lök eller vitlök ;)

Lagar mat  

Och den sista bilden där var gårdagens middag. Quinoa med stekt saftigt kött. Måste fråga pappa var det var för kött. Jätte gott. Sen till sallad åt jag gröna linser och gröna bönor med citron och salt =)

Kommentarer

Postat av: Cristian

Publicerad 2009-03-24 14:15:15

Näe, det är helt sjukt. Att man hör vuxna människor skratta och hejja på i bakgrunden är för mig helt obegripligt. Tradition eller inte, sånt får liksom inte hända.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-24 15:19:28

Nu blir jag ju hungrig... och jag som inte ätit sen i morse :-( Har nämligen varit hos tandläkaren. Är fortfarande helt bedövad. Får väl bli en rejäl middag istället.

Hoppas du haft en fin dag.

kram,

Eva

Postat av: Cristian

Publicerad 2009-03-24 16:27:13

Verkligen! :)

Postat av: camilo

Publicerad 2009-03-24 16:40:57

Retar min aptit som vanligt :P besoo

Postat av: pinkhelp

Publicerad 2009-03-24 18:43:12

Sv: Oj läste igenom det nu, har kollat på umeås spa utbildning tidigare men det är lite väl långt bort tycker jag, min kille kan inte flytta med inom 2 år så vill kunna pendla hem ibland. Men lär man sig behandlingar och har man någon praktik, hur mycket praktiskt vs. teoretiskt är det? :) Och finns det bra träningsanläggningar etc. i Örebro? Skriv allt du kommer på. ;D

Postat av: Alex

Publicerad 2009-03-24 19:30:25

haha tack! Jag är rätt nöjd själv faktist :p

Postat av: pinkhelp

Publicerad 2009-03-24 21:11:00

Jaha oj, kollade på kartorna just, det ligger långt ifrån örebro? Har nämligen boplats gratis i hallsberg, men hur långt tar det med buss dit (om det ens är möjligt?)



Vad blir man utbildad som efter utbildningen? Och lär man sig behandlingarna riktigt eller bara lite "prova på" om du förstår? :) Kram

Postat av: Bea

Publicerad 2009-03-25 13:34:54

Tack för kommentaren och hjälpen på vägen :)

En medusa har jag funderat läääänge på så det lutar nog åt det isåfall... får se när det blir av bara :)

hål i tungan har jag redan,känns som jag haft det hela mitt liv men inte riktigt så länge :)

ha super bra dag!! och jag lovar att skriva när jag slänger upp bilder när jag gjort det då :)

//B

Postat av: anna

Publicerad 2009-03-25 14:18:54

sv; jaa det är svårslaget faktiskt!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild