Kropp och själ

leslita.blogg.se

Party Party Tips

Publicerad 2009-07-29 19:49:15 i Dans & Annat,

Augusti är Verkligen Party månaden! DANSA! Finns hur mycket som helst som händer under Augusti månad... Jag skulle vilja gå på allt. Hahaha. La cantina, Ay caramba, flamingo club har redan varit. Kanske kommer sådana latinamerikanska latino teman igen. Dessutom ska jag på Bröllop den 7 Aug och är bjuden på två hemma fester! =) Jag har faktiskt inte festat så mycket denna sommaren. Och snart börjar skolan igen! Men mitt största dilema är pengar! Jag är helt pank! =( men men, thats life. Här är lite tips till er iaf! Allt är i Göteborg. Klicka på länkarna inom *sjärnorna*....

31 Aug är det *Mojito club* med musik och dansstilar som Salsa,Bachata,Merengue,Cha-cha,Kizomba,Zouk & Samba! 

31 Aug är det *Reggae Festival på röda sten*

1 Aug är det Roots Reggae Dancehall på *Kontiki klubb*

11-16 Aug är det *Göteborgs kulturkalas* är det scener och framträdanden överallt. Och samba Tåg och dansuppvisning

14-15 *Way out west* i Slottsskogen med massa Artister som kommer. 





Idag lillördag blir det iaf utgång, inte bestämt vart än, Kanske på Nefertiti med dresscode color Lila =) Vi får se.
Ni får ha en bra kväll!  Vad har ni för party planer framöver?

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-07-30 14:44:41

sv: Hahaha, tack för de uppmuntrande orden :)

Jag vet faktiskt inte riktigt ännu, har ju några månader på mig att klura.. :) Ha det fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild