Kropp och själ

leslita.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2009-08-01 11:55:04

Angående musikvideon, jag har hört att det kan vara straffbart att lägga ut dom själv på annat ställe. Ciao

Postat av: Lesly

Publicerad 2009-08-01 13:51:48

Jo det är det säkert, man får inte ta andras bilder texter eller videos. Men dumt att you tube har html taggen så att man kan kopiera och bädda in. Vad ska man med det till annars? :P

Postat av: Eva

Publicerad 2009-08-04 13:48:31

Sv: Nä, tyvärr missade vi precis medeltidsveckan. Den började på söndagen och vi åkte hem i lördags :-( Var tvungna eftersom dottern sedan skulle iväg med sin pappa. Men nästa år ska jag försöka förhandla mig till att vi får en gemensam semester i augusti. Som läget är nu så envisas exmaken med att ha henne hela augusti... Nåja. Ja stenarna renar jag i lite salt just nu. Återkommer med vad det var för stenar, är nämligen på jobbet nu så jag minns inte vad de hette.



Kram,

Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild