Kropp och själ

leslita.blogg.se

*Vårtermin start*

Publicerad 2009-01-19 16:18:28 i Spa & Massage,

Idag började min vårtermin, man kollar ut genom fönstret och det snöar :P Men det är iaf kul att börja med nya kurser. Hela förmiddagen fick vi massa information om allt vi kommer att göra under vårterminen. Det känns jätte kul. Men tydligen tyckte inte alla det för att det flera stycken som har hoppat av :-S
 För mig finns ingen utbildning i Sverige som passar mer perfekt :D
På eftermiddagen snackade vi Etik och fick sitta i diskussionsgrupper och prata om olika scenarion som skulle kunna hända under en massage. T.ex. om någon plötsligt börjar gråta eller personer som är blyga utan kläder os.v 
 Massa konstiga men realistiska fall.

Sen var jag en sväng på Apoteket men hon rekomenderade mig att boka tid med skolsköterskan och ville inte sälja några sömntabletter till mig. Jag fick en liten bok som jag ska fylla hur "mycket" (lite) jag sover. Det hjälper ju mycket? Finns väll en poäng i det hon sa.

Ikväll ska jag styrketräna. Längtar haha.

LESLY
Leslita med Glasögon 1
This is me today
Leslita med glasögon 2
Profil bild. Kolla in blom-mönstret på bågarna

Kommentarer

Postat av: milo

Publicerad 2009-01-19 18:52:52

Glasögonen framhäver din klokhet ,kära vän :D

Postat av: elsa

Publicerad 2009-01-19 23:50:27

japp, det är i örebro. hemskt gärna! vi kanske skulle kunna ha en klassfest i örebro någon gång? det är ju trots allt flera i klassen som bor här. :)

Postat av: elsa

Publicerad 2009-01-19 23:52:40

förresten, apropå att du skriver att flera har hoppat av så vill jag bara säga att jag hoppade av för att jag behöver ta det lite lugnare ett tag, och absolut inte för att det var tråkigt! jag tycker spa är jätteintressant och roligt och vill gärna hålla på med det i framtiden. skriv gärna mer i din blogg om vad ni gör i skolan, det är roligt att veta :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild