Kropp och själ

leslita.blogg.se

Afro power dance

Publicerad 2009-01-14 12:19:18 i Dans & Annat,

Idag har jag träningsvärk. Det känns att jag har rört på mig mer än vanligt. riktigt roligt att dansa var det igår. Afrikanska rytmer. man skulle stampa i golvet, slänga runt armarna och shaka på allt =) Det första hon säger är stå axelbrett fram med bröstet och ut med rumpan. Svaka.
Igår gick jag 11850steg enligt min stegräknare som jag hade på mig hela dagen.  

Gammal bild  Only me...
  Denna bilden gjorde en kompis av mig. Vad tycker ni. Liknar det eller påminner det om mig och min stil ? Kaxig Bohemia style

Kommentarer

Postat av: Vlade

Publicerad 2009-01-14 13:56:51

hahahh vad rolig....kan tänka mej se dej ut med bröstet och ut med rumpan. Skaka. hahahhaah....



Kul att du e igång med styrketräningen. Ska bli kul o träna nångång ihop. Kolla in min nya träningsblogg. kommer mer info om styrketräning

Postat av: camilo

Publicerad 2009-01-14 14:49:37

snygg bild :)

Postat av: Ägaren :P Leslita

Publicerad 2009-01-16 17:32:51

Åh fan va kul med en träningsblogg, den kommer ja definitivt att följa. Ja du får komma hit Vladi du lovade ju att du skulle instruera mig igenom styrketräningen ;)



Och ett stort Tack till Milo!

Postat av: Vlade

Publicerad 2009-01-16 18:28:32

Jag kommer så fort jag får ledig tid, har mycket just nu på Gång i Januari, teori+uppkörning, anatomi tentor...har du frågor om styrkeräning så är det bara fråga....ska publicera lite grejer om styrketräning på min träningsblogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild