Kropp och själ

leslita.blogg.se

Wellness Mässa

Publicerad 2009-02-26 19:22:33 i Hälsonytt,

I helgen ska jag iväg till Göteborg på Wellness mässa. Alla Spa i gbg kommer att visa upp sig och ha sitt utställningsbord. Hoppas på att öppna lite kontakter och kanske en praktik plats.
Det kommer att finnas prova på behandlingar.
Massa föreläsningar om kost, träning. Fredrik Paulún ska föreläsa om Gi och Iso metoden. 
Lär dig mer om ayurveda, prova på yoga, zumba och afrikansk dans!
Flera hälso coacher ger tips på hur man ska balansera upp sitt liv och bli hälsosam.
Ja allt från hälsa till elitidrott! Wellness!



Ska bli roliga att åka till Gbg och träffa kompisarna och shoppa lite. Jag ska även göra en sak som jag har velat i flera år. Men det blir en suprise. Ni får se kort på hur det blev sen.

Är det någon som ska på mässan?

Kommentarer

Postat av: Jeanette Karlsson

Publicerad 2009-02-26 21:35:57

Ja, tiden är det värsta! Önskar att det fanns fler timmar på dynget!



Vilken sorts böcker läser du egentligen? Allt eller någon speciell kategori?

Postat av: Nadine

Publicerad 2009-02-26 21:52:23

Hallon/apelsin alltså, den måste jag försöka få tag i! :)



Jag ska faktiskt också försöka komma iväg på hälsomässan, skoj! :)

Postat av: MissMagicGirl

Publicerad 2009-02-27 13:53:12

Låter roligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild