Kropp och själ

leslita.blogg.se

Min framtid!

Publicerad 2009-02-13 14:39:54 i Mina tankar,

(Frågestund, Zozo's Fråga ! Hur vill du att din framtid ska se ut ?)

Denna fråga har jag funderat mycket över dem senaste veckorna. Så här kommer minna funderingar. Jag vet inte om dem är så realistiska eller bara en dröm. men men =)

Jag skulle vilja flytta ifrån Sverige, gärna till Spanien. Därför att jag gillar den kullturen och känner mig mer hemma där. Jag gillar hur Spanjoler är, roliga högljudda och öppna. Jag gillar även dans, musik, maten och det vackra landskapet där. Självklart är det ju skönt med det vädret också.
         Jag är förhoppningsvis då utbildad Spa- konsulent. Skulle vilja börja med  att jobba som friskvårdsledare på något Hotell. Där kommer  jag hålla i egna gympa pass, vatten aerobics, dans lektioner, Tai chi, Yoga, Qui gong. Ja allt möjligt sånt. Gym instruktör. Entertainer. Showa lite. Jobba med barn, lekar bollsporter, simskola os.v
         Skulle även vara kul att inrikta mig mer på hälsovägledare/ Coach för någon "Vip gäst" som lägger upp träningspass, kostprogram, mental och avslappnings övningar  som meditation och visualisering.
Sedan masserar jag bort träningsvärken ;)
         När jag har tröttnat på det hetsiga turism livet vill jag jobba mer terapeutiskt och öppna ett eget ställe där jag utför Alternativ och komplementär medicinska behandlingar. Också därför det är bra att bo utomlands då jag har fått det intrycket av att många i Sverige är skeptiska mot sådant. 
        Hmm vad mer?  Jo jag ska ha en papegoja Ja jag vet inte mer vad jag ska säga; såna självklara saker --->jobb, ett fint hem, man och adopterade barn, kompisar som tycker om mig för den jag är, familj som stödjer mig och en hälsosamt livsstil!  Jag vill självklart finna lycka!
         Om jag inte trivs utomland eller om jag inte lyckas av någon andledning så skulle jag flytta till en storstad. Kommer förmodligen göra det först för att få arbetslivs erfarenhet. Göteborg i mitt <3 eller Sthlm kanske och jobba på ett SPA/ skönhetssalong. Göra egna produkter av örter, oljor och naturliga ingredienser. You know. Leslies blandningar. Massera och göra ansiktsbehandlingar m.m

Röda naglar Målade naglarna igår =)  Puss

Kommentarer

Postat av: camilo

Publicerad 2009-02-13 16:04:52

inte illa :D ja puss på dig med ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild