Kropp och själ

leslita.blogg.se

Dagens mumsande!

Publicerad 2009-02-25 20:12:40 i Recept,

Frukost
Flingor med gojibär
Te gjort utav Ingefära, citron och honung
Grov macka med smör, ost, rökt skinka och paprika

Frukost

Lunch Isbergs sallad, tomat, orange paprika, gurka, majs
Middag

Köttfärs och chees tacos. Toppa med valfri sås och cayane peppar. Jag brukar ha en klick mayonaise också.
Tacos

Efter rätt Röda halvskalade och urtjärnade äpplen med honung, nötter och russin i ugnen.
Servera med Vanilg Glass och kanel.
Efter rätt

Recept Hittad hos Circus em som är Sveriges vackraste blogg. Brukar inte rekomendera bloggar eller följa några speciella men denna är helt underbar. Jätte söt tjej som skriver otroligt fängslande.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-25 21:33:58

Gott!

Postat av: Rebecka

Publicerad 2009-02-25 21:36:13

Sv: Ja, jag hoppas också på det:) Lovar att lägga ut före och efter bilder när det är ordnat, så håll koll;)

Åå shit vad hungrig jag blev när jag så bilderna..:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-26 10:23:08

åh guuuud vad gott ! ;O

Postat av: circus em

Publicerad 2009-03-06 15:43:53

åh, vad roligt att du gillade receptet! visst är det gudomligt? och tack för de fina orden.



jag skulle också vilja ha en fågel, inte en papegoja kanske för jag tycker de är lite läskiga, men någon annan slags fågel. och jag kan tyvärr inget annat än att hålla med, sverige saknar kultur. även om det finns traditioner och ramar så är de väldigt tråkiga sådana. allt är väldigt platt & moraliskt hela tiden.



jag är skorpion! gör gärna någon liten personlighetsbedömning nu, om du är bra på det. haha, jag tycker sånt är så himlans intressant minsann.



och jag minns vad jag drömmer, många gånger. jag drömmer oftast väldigt intensivt och tydligt. oftast vaknar jag av mig själv för att jag skrattar eller gråter. drömmar är det finaste som finns, även om de är läskiga. för de betyder ju oftast någontin.



all kärlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild