Kropp och själ

leslita.blogg.se

Ta in på hotell---> I rymden!!

Publicerad 2009-12-17 09:06:23 i Andlighet,

Hahahaha år 2012 kommer ett spanskt företag att öppa ett hotell i rymden! det kommer att kosta 30 miljoner kr för tre nätter och då ingår även flera veckors förberedande på Ön Karibien. 43 st personer har redan bokat sin semester i rymden.



Vad tror ni om denna ide? Kommer det att funka? Kommer det att sälja? Hade ni åkt om ni haft pengarna? Jag tror att många kommer att nappa...

*Källa: MSN resor, Galactic suite,

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-12-17 15:17:25

Nej, gud vad läskigt!

Postat av: Dom kallar mig Yngve

Publicerad 2009-12-17 18:18:02

Jag hade inte åkt, även om jag hade så mycket pengar att jag kunde torka mig i arslet med dem. Känns som en ganska bortkastad semester, liksom sitta tre dagar i en kapsel och stirra ut i mörkret, hah :P

Postat av: Jooossi

Publicerad 2009-12-17 21:08:06

sv: Tacktack snälla du :D :D

Postat av: sussi

Publicerad 2009-12-18 06:59:47

Vi får nog vänta till typ 2020 innan det kmr funka på riktigt. själv är jag höjdrädd så jag stannar nog på jorden!



God Jul Lesli

Postat av: Eva

Publicerad 2009-12-18 19:00:22

Nej för sjutton! Jag hade INTE rest. Jag har fullt upp med vad som verkar vara aliens här hemma hos mig redan! Och nu verkar dessutom två andra bloggare ha samma besökare hos sig....

Postat av: camilo

Publicerad 2009-12-18 19:39:50

Jag hade gjort det om jag hade 100 miljoner. Jag har ändå sen jag var bärbar tittat mot stjärnorna :)

Postat av: Victoria

Publicerad 2009-12-18 20:16:27

Postat av: Lina

Publicerad 2009-12-19 12:20:47

Hehe ja det låter väl som en spännande idé! Kanske inte så hållbar, varken för ekonomin eller moder jord. Men.



Mitt företag, inom hälsocoaching och massage! Har öppnat det nyss och jobbar med det administrativa för stunden! Mycket spännande :) Vill du ha massage så säg till så fixar vi det! Kram kram!

Postat av: Josefine - Mamma till en ängel

Publicerad 2009-12-22 12:45:18

Ha coolt! Nu kan oljeshejkerna kanske hitta något att slösa pengar på. Hade förstås föredragit om jag hade fått de 30 millena. ;)



Jo angående femal balans. De fungerar superbt! Jag har haft såna himla humörsvängningar under min pms-period och har haft ont och mått skit rent ut sagt, och femal har verkligen ändrat på det. Märkte det en månad efter jag började med dem ungefär, så de börjar inte funka direkt men sen så funkar de perfa. Mår mycket bättre nu och min sambo slipper bli rädd för mig varje månad. ;) Sen så kan det tyckas dyrt, jag hittade ett extra stort paket med 100 extra tabletter som kostade ungefär 400 men jag har ju haft dem i nästan ett halvår när de är slut så helt klart värt det. ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild