Kropp och själ

leslita.blogg.se

In my life...

Publicerad 2009-12-02 14:52:54 i Vardag och nöje,

whats going on? Hejsan alla glada läsare. Idag fick jag csn för första gången på länge. Så jag och Sussi gick ner till vårt "stora köpcentrum" (ja bor i en håla) Vi kollade runt lite och jag köpte smink till på lördag för då ska jag på Vinterfesten i Grytthyttan som anordnas av Resturanghögskolan! Det kommer att vara tre rätters middag och balklänning. Ni ska få se bilder! Det ska bli riktigt lyxigt och roligt.

Imorgon ska vi göra två stycken kålsoppor, en Kinesisk och en Svensk. Det är fältstuder då vi skriver en uppsatts som handlar om skillnaderna emellan kulturernas maträtter. Den Kinesiska soppan har ju olika ingredienser som har speciella effekter i kroppen, som jag berättade i video (se kategorier) så är örtmedicin och medicinsk kostlära centralt i denna hälso kursen jag läser nu. Sedan efter matlagningen till efterrätt ska vi baka cupcakes för första gången. Hoppas att det går bra. Allt kommer att dokumenteras med bilder så titta in igen imorgon :)



Nu ska jag beställa skor och betala räkningar :) se skorna *HÄR*

Har du satt upp mål för 2010? Lämna din röst i detta inlägg: Rösta, Det går superfort och jag blir väldigt tacksam. Vad har ni gjort för roligt idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild