Kropp och själ

leslita.blogg.se

Solbrun med fusk

Publicerad 2009-08-30 21:53:24 i smink och hudvård,

Jag hade redan en ganska fin färg innan, men jag var tvungen att testa ändå. Att fuska alltså :O
Jag fick en Brun utan sol servett av min mamma som hon i sin tur hade fått från en tidning.
Jag har aldrig förut testat någon brun utan sol produkt överhuvudtaget då alla säger att det blir ful färg och fläckigt eller så händer ingenting. Men när man ändå fått den gratis så varför inte!
Och igår efter duschen så testade jag den. En sån servett räckte över hela kroppen.
Och idag är jag fortfarande brun. Lagom till Terminens start imorgon.
Jag hade svårt o välja vilken bild så jag laddade upp alla. :D Riktigt Ego moment
Självklart osminkad (endast mascara, läpsyl) så att man ser den "Naturliga" färgen. Haha








Self-Tanning Natural & Uniform color. Comodyness.
Heter denna brun utan sol servett. Glöm inte tvätta händerna och varning för ömtålig hud! Jag fick lite utslag på benen men det försvann efter en halvtimma. Undrar vart den finns att köpa?
Vilken brun utan sol använder du?

Kommentarer

Postat av: Lexi

Publicerad 2009-08-30 22:10:20

Svar: Ja visst, vilka föräldrar! Men 10 barn i dem åldrarna... sheeet.



Och visst är det tråkigt att dem inte sänder Miss Universe längre=(



Såg att du bor i thn=) Har en massa släkt där, och även sysslingar i din ålder=)



Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

Publicerad 2009-08-30 22:13:52

tack så mycket! =) haha jaadå det blev det allt, du då? =)

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-08-30 23:05:49

Jag har köpt liknande på Lindex. Dom var billiga och funkade bra.

Annars använder jag ofta Cliniques bus på benen.

Fina bilder på dig :)

Postat av: supermom

Publicerad 2009-08-30 23:50:40

Creme fraiche med soltorkad tomat och basilika är mums! Finns till och med en färdig burk man kan köpa på Willys... ;)



Målningen gick bra, kolla här http://mimia.blogg.se/2009/august/en-rosa-fjaril.html



Såg precis att du och Prinsen är lika gamla...



Ha det bra!

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2009-08-31 12:21:26

HEJ:) måste kommentera, i helgen så sprayade B brun utan sol på mej. Efter natten hade det verkat. Hehe det blev så gott som perfekt, men vi missade fingrarna och underarmarna. Visade inte mina händer så mycket den dagen;) Det är fräscht, men dom flesta frågar "Åh du är brun,har du varit utomlands" "Ehm nej, brun utan sol". engångsgrej för mej:) KRAM

Postat av: Lesly

Publicerad 2009-08-31 19:34:58

SV till Elisabeth! HEY sötis! roligt med komentar, tack. Jo jag har också testat sån spray på salong men det blev helt ojämt på mig, dem sa att det var för att jag har (hade värre då) för torr hud, Rekomenderade pealing dagen inan! Tips att komma ihåg till nästa gång! :)



Roligt att det blev så bra på dig! Hur länge höll det?



Kramar

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2009-08-31 20:13:14

:D Ah jo pealing är viktigt. I lördags gjorde vi det och det är kvar än men på benet har det försvunnit lite:S



Så kul att du har så positiva tankar om denna termin. Kineser är duktiga på sånt. VI var precis ute och sprang i duggregnet:) härligt



Nu ska jag gå till TV burken en stund. Later L

Postat av: lola

Publicerad 2009-09-01 18:14:24

skiit bra servette, vill med ha en sån ,du fick en fin brun färg iaf

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-09-08 17:15:07

Den gav färg du! =) Hur går det i skolan? kommit igång med allt än eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild