Kropp och själ

leslita.blogg.se

Träning,dans och roligt som jag har gjort...

Publicerad 2008-05-07 00:08:02 i Dans & Annat,



Förra veckan va jag faktiskt hälsosam och tränade riktigt mycket..

Jag var på vattenpalatset och mortionssimmade. (Passade på att ta med lil brushan så att han fick ha lite kul)
Sedan har jag åkt inlines runt hela sjuntorp. Och igår åkte jag inlines i vänersborg tillockmed. ;)
Idag åkte jag inlines till jobbet. Det är roligt... 


Papis MC
Idag åkte jag motorcykel men papsen, han körde förståss :P Vi åkte genom hela sjuntorp, igenom upphärad och in i Lila Edet och pausade vid en vacker sjö. Sedan tog vi samma väg hem förbi Åsaka.

Jag har fått sommarjobb nu. På Nordängen (ålderdomshem) vecka 30-33. Jag tyckte att det räckte med en period =) Sedan har jag ju planerat att jag ska utomlands under sommarn. Vet inte med vem eller vart haha men det blir la sista minuten.

I helgen är det Copenhagen karnivalen. Jag vill åka dit men nu blir det inget med Samba Brazil gruppen så jag får ringa Abunda och fråga om jag får åka med dem : D JAg har ju faktiskt varit med dem under två tillfällen. I gbg och i Jönköping. Så det ska nog gå bra.
Det är Karneval i Stockholm denna helgen också,  vem vet om allt med Köpenhamn går åt Helv&?te så kanske jag får ett flipp och Ringer min gammla samba tränare som flyttade till Stockholm och startade ett lag där : S
Och dansar med dem...
haha fast det blir väl för oplanerat och spontant för att mina nerver ska klara av det  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild