Kropp och själ

leslita.blogg.se

Att allt ibland kan kännas så bra och ibland inte alls....konstigt

Publicerad 2008-03-19 09:33:35 i Mina tankar,

Härlig dag vaknade tidigt imorrses.
Har Sovit gott som ett litet barn.
En kopp grönt te och solstrålar som skiner på mitt ansikte genom fönster rutan.  
Busschaffören hade på musik och satt och sjöng.
Katter som springer runt och leker.
Går igenom korridoren i skolan, alla vänder sig om för att inte missa ögonblicket. ; )

Lyssnar på lugna favoriter, jag som inte ens gillar kärleks låtar. Men idag känns det bra...

Nu känns det mesta bra.
Min favorit årstid i repris.
Solen som reflekteras i snön.
Blommor som växer sig igenom.
Svag värme som är på väg...


  PUSS!
 

Glöm inte att berätta för dina när och kära att du älskar dem. ;) Det påminner dem om på lugna favoriter... 
Haha bilden är på min mamma från i Söndags när vi var på Ikea =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild