Kropp och själ

leslita.blogg.se

Ensam och dissad?

Publicerad 2008-01-28 21:14:00 i Mina tankar,

Ja det var ett bra tag sedan jag skrev nu! Jag pluggar fortfarande på lärcentrum. Vill få bort mina G. = MVG =)
Ska börja på dansen nu på torsdag längtar riktigt mycket. Längesedan man såg tjejorna. Det var ju innan jul och allt. Min jul var härligt mysig och Nyår firade jag med min pokjvän i gbg. Eller vad man nu ska kalla det. Han behöver fixa grejer så då vill han inte prata med mig eller träffa mig på ett tag. Han säger att det inte har med mig att göra men han är ändå kall mot mig. Förvirrad. Om han vill att jag ska stå kvar efter att hans problem är lösta så borde han visa att han bryr sig och berätta att han verkligen vill det.
Ja det ordnar väll sig. Hoppas jag verkligen. Annars blir jag deprimerad eller nått... hehe
Bor i Sjuntorp numera. Skit boring. Jag känner två personer där. En från min Naturkunskap B kurs och en som jag träffade på lextorp för ett tag sedan. Annars finns det inget o göra. Ensamt.

 Till somaren ska jag till Spanien har jag bestämt. Där väntar Nicole på mig och Jordan. Och ett jobb. Vad fan ska jag i Sverige och göra när det inte finns någon som kommer sakna mig?!?!



puss o kram!

Om

Min profilbild