Kropp och själ

leslita.blogg.se

Samba och Cheerlader DM

Publicerad 2008-02-21 21:46:19 i Dans & Annat,

Sorry för d senaste inlägget, kan medela att jag var väldigt besviken på allt den dagen. Självklart finns det bra kompisar. Och jag uppskattar er ska ni veta. Ni är få. Kanske ger de mig kniven i ryggen som de flesta men just nu ska man vra nöjd med vad man har och tänka positivt. Visst har jag skrivit det många gånger men det är bara saningen. Tanken styr allt. Och DU styr din tanke. Du bestämmer hur du vill må och hur du vill ha ditt liv och vara. =)

Just nu är jag i gbg varit på Samba träning. Alltid glad efter det och innan i o för sig. ;) Jag kom igår, träffade en killkompis och Imorgon ska jag möta upp min kusse som jag inte har träffat på länge. Så ska vi åka till Thn :p och på lördag är det DM mästerskap i Cheerleading. Alla Svergies lag kommer till Vänersborg. Det ska bli riktigt kul :D

Sen är mitt lov slut back to the studies! Så att jag kommer in på Universitetet. Naprapat i sthlm har jag kommit på att ja också ska söka. Lite uppdateringar hehe

Sov så sött Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild