Kropp och själ

leslita.blogg.se

Papegoja

Publicerad 2008-02-27 19:24:41 i Vardag och nöje,

Imorses åt jag frukost på espresso house med en killkompis. Sen solade jag solarium. Tycker fortfarande att det är läskigt o ligga där inne helt själv och stekas hahaha. Sen när tiden är ute så släcks allt ner och det blir det värsta mörkt också.. haha så ligger man där och försöker putta upp locket med all kraft. Klenis med Lite halvt panik.

Tjaa sen gick jag till djur affären och hälsade på dem morhuvade papegoj ungarna. Totaly in love. Så tama och söta är dem. Men fruktansvärt dyra. Jag har inte så många tusen. Den ena ville inte gå av från min axel. Jag försökte lägga tillbacka henne i buren men hon ville inte. Kröp in under jackan och gosade.
När jag vet vilken stad och lägenhet jag ska bo i efter sommaren så ska jag köpa en ;) Jobbigt med miljö ombyte för den plus att jag ska till Spanien. Kan ju inte lämna gojan själv. Eller a inte helt själv utan med hunden! hahaha no good ide. Men jag har en bra ide. Kanske ska köpa med mig en från Spanien.. Aha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild