Kropp och själ

leslita.blogg.se

Juletid nu kommer...

Publicerad 2008-12-23 15:18:28 i Citat,

Snart är det Jul. Det är så spänande. Jag är i Trollhättan nu, har träffat lite vänner fikat och shoppat. Imorgon ska vi äta gott och fira jul hemma i huset i sjuntorp, kolla på film och dricka glögg. Den 25 är det fest som gäller familjens kompisar har hyrt lokal och vi kommer väll dansa och dricka hela natten =D Sedan ska jag till Gbg i helgen, träffa kompisar, checka vad som finns på mellandagsrean och så går vi väll säkert ut på kvällen.
På nyår blir det tjejmiddag och sedan Lipz. För övrigt så ska jag bara umgås med familjen och plugga. Måste komma på rörelserna till passet som jag ska hålla =p

*Nu härnäst blir det leka skönhetssalong. Fixa mig inför imorgon. Naglar, hårinpackning och allt som ingår ;)
Orginal bilderna från Fotograferingen har kommit nu också! =) jätte fint blev det.



En kärleksdikt.
Tillsammans är vi starka,
sägs det och kraften vi får
om vi håller ihop blir stor
Vad händer om vi vågar
vad händer om vi hoppas och tror?

Hur ska vi våga bygga upp
den tillit som vi slitit itu
precis som med våra hjärtan
som bundit oss samman?
Hur ska vi våga tro på varandra
och tro på en framtid ihop
om vi låter våra själar få vara ensamma
i en flykt från det som vi båda vill ha?

Vi vill båda och vi måste våga
fånga upp våra slitna själar
och ta upp kampen igen i vår jakt
att nå kärleken som binder oss samman
Vi har hoppet och vi har tillgångarna
till varandras nycklar till våra hjärtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild