Kropp och själ

leslita.blogg.se

Tror du på varnings tecken?

Publicerad 2007-09-06 10:04:31 i Mina tankar,

...............................Vilseledd....................................

Längtar efter något mer
Så mycket som dra mig dit
Så mycket som knuffar mig framåt
Kanske borde ge en signal?
Känner mig så livfull..
Varför känns det ändå inte bra?
Osäkerhet

Om det är menat att något ska ske så flyter det på...
Om man får motgångar ska man ta det som ett varnings tecken?
Borde man göra motstånd

Att kämpa emot eller att kämpa mot målet?
Emot motgångarna med kraft
Mot målet med hopp
Eller kämpa för något utan en tanke på tillvägagångssättet?

Tror du på varnings tecken?
Lyssna på ditt hjärta, men varför säger den inget ?
Lita på din magkänslan, men varför känner jag inget?

Kanske det som är tecknet
Tomhet och tystnad...

...............................Vilseledd....................................

Kommentarer

Postat av: Kjetil

Publicerad 2011-02-12 00:07:49

så bra du skriver, blir helt rørt ner jeg sitter :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild