Kropp och själ

leslita.blogg.se

Toca me!

Publicerad 2007-09-06 10:00:11 i Citat,

Han ska föra mig på dansgolvet och bort från dansgolvet in i mina drömmar... Han ska ta på mig som om det vore sista gången.
Han ska törsta över mig som om det vore första gången han utforskar min kropp...Han starka armar ska kunna lyfta mig och snurra mig så att han blir yr utav att se mig i min röda tajta kläning...
Vi dansar salsa ut ur dansgolvet och mina höfter följer rytmen som spelas direkt på dem latinamerikanska gatorna...
Mäniskorna spelar instrument som trummor och gitarrr.
Det snabba tempot gör våra kroppar glansigt svettiga...
Låten har inget slut och inte heller våran sensuella dans...
Han har ett stadigt grepp om min midja när han står bakom mig...
Han dansar lika mjukt som det stilla havet på natten...

Jag känner hur min puls stiger och hur jag plötsligt börjar andas djupare och högre... Mina händer smeker hans rygg långsamt överallt...
Hans axlar rör sig så underbart vackert....Baila con el mar, melodia de amor.
Han blir som en vild havsvåg som drar iväg mig, mina armar är nu ovanför mitt huvud utsträckta mot himlen och höfterna dansar för sig i snabba skakningar...
Folket vänder sig om med en häpnad min för att diskret kolla på oss...
Vissa kan inte låta bli att stanna kvar vid musiken, den bahagliga kännslan fångar en.
Han tar tag i mitt ben och lägger det runt sin egen midja, sedan tar han ett fast handtag runt om låret och över min rygg och snurrar runt...
Jag känner hur vinden svalkar mig samtidigt som hans blick gör mig ännu varmare inombords...Han ställer ner mig på mina svarta höga klackskor.... Alla andra börjar dansa runt omkring oss...
Han böjer bak mig så att min rygg är böjd i en fin båge mina lockar nuddar marken när jag böjer bak huvudet...
Glädjen från musiken gör att han skrattar...Jag kollar på honom och ler...
Vi leker med varan...


No te quero esperar mas! Ven baila con migo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild